ADMINISTRATION

Vi tillhandahåller administrativa tjänster för att driva framgångsrika branschorganisationer

Genom gedigen erfarenhet och ett lösningsorienterat arbetssätt skapar vi rätt förutsättningar för att våra branschorganisationers styrelser ska kunna fokusera på verksamheten istället för att lägga tid och energi på administration och formalia. 

 Genom att samla flera branschorganisationer under samma paraply kan vi effektivisera branschadministrationen med rätt kompetens för varje arbetsuppgift. 

 

Vi hjälper till med allt från att endast sköta enklare administrativa uppgifter som protokoll och kallelser till ett administrativt helhetsansvar med vd-skap, kommunikation och ekonomi. Förutom branschadministration erbjuder vi ett antal tilläggstjänster för ökad medlemsnytta, som till exempel juridisk rådgivning och medlemsackvisition,  Vi arbetar för att ett medlemskap i er branschorganisation ska förbättra lönsamheten för den enskilda medlemmen.  

 

Vill ni effektivisera era möten och avlasta styrelsen från administration och formalia? Har ni svårt att effektivt använda branschorganisationens resurser? Har er branschorganisation utvecklats runt er vd:s kompetens och det därför är mycket svårt att ersätta vederbörande när det är dags för pension?

Hör av er till oss!

Genom vår branschadminstrationstjänst kan våra kunder, till en konkurrenskraftig låg fast årlig kostnad, erhålla administrativt stöd och service vilket skapar möjlighet att utveckla och förbättra verksamheten för ökad medlemsnytta. Ni väljer själva vilken omfattning ni har behov av och vilket mycket stöd ni vill ha.

Vi hjälper bland annat till med:

 

  • Styrelseadministration - kallelser, protokoll, årsmöten mm. 

  • Ekonomi - fakturering, löpande redovisning och bokslut.  

  • Kommunikation - nyhetsbrev, uppdatering av hemsida och sociala medier.

  • Kontaktperson för medlemmarna.

  • Extern vd.

Behöver ni administrativt stöd i er branschorganisation?

Kontakta oss idag!

Tveka inte att höra av er till oss med era utmaningar.